sobota, 6 marca 2010

Witam!

Natknęłam się parę razy na blogi tworzone przez grupy licealistów, którzy mieli jakieś zadanie semestralne i dokumentowali swoje poczynania na łamach blogu. Podejrzewam że jest to bardzo mobilizujące, że ktoś czyta i podpowiada lub krytykuje, nie jest się samemu z tym zadaniem, a praca jest na bieżąco weryfikowana przez internetową publiczność. Zainspirowana przez młodszych kolegów postanowiłam przy pomocy bloga usystematyzować swoje zmagania nad dyplomem magisterskim. Praca którą zaczynam pisać nosi tytuł "IDEA MIAST-OGRODÓW WE WSPÓŁCZESNEJ URBANISTYCE. Projekt przekształceń letniska Rybienko Leśne- dzielnicy Wyszkowa". Będę zamieszczać tu różne moje opracowania i zdjęcia więc chyba będzie tu na czym oko zawiesić, przynajmniej powinno tak być, gdyż tylko czytanie tych nudnych tekstów pisanych w sposób mało interesujący i lotny mogło by pewnie kogoś zabić.
Mam nadzieję że nie będę miała nikogo na sumieniu :)

1 komentarz:

  1. Natknąłem się na tę stronę przypadkowo Ale jestem mile zaskoczony, że ktoś podjął ten temat. Chętnie porozmawiałbym z autorką ew. kontakt e-mail (wkukwa@poczta.onet.pl)

    OdpowiedzUsuń